Kontakt

Posjetite nas osobno u Bratislavi
85101 Bratislava
Po - Pia 10:00 - 21:00
So - Ne 9:00 - 21:00
Predajňu nájdete na 1. poschodí pri Nay Elektrodome (východ z parkovacieho domu, pri eskalátoroch).
Obchod je riadne otvorený počas otváracích hodín.
Na predajni je možné platiť v hotovosti aj bezkontaktne kartou.
FAQ - često postavljana pitanja
Popis najčešćih pitanja i odgovora koje nam postavljate. Ako imate specifično pitanje, molimo koristite obrazac u desnom dijelu, na koji ćemo pokušati odgovoriti što je brže moguće.
Vrijeme isporuke robe ovisi o našoj dostupnosti na skladištu.
Robu označenu kao na skladištu šaljemo svaki radni dan. Prosječno vrijeme isporuke putem odabrane kurirske službe unutar Hrvatske je 2-3 radna dana. Ako odaberete Hrvatsku poštu, prosječno vrijeme isporuke je 2-3 radna dana. Status Vaše narudžbe možete pratiti pomoću broja za praćenje koji ste primili u Vašoj e-mail pošti.
Za proizvode koje nemamo na skladištu, vrijeme isporuke ovisi o proizvođaču/dobavljaču. Ovo vrijeme isporuke prvenstveno ovisi o brzini transporta i dostupnosti robe u vanjskom skladištu, koje se može nalaziti i izvan Hrvatske. Posebno zbog trenutnih mjera na granicama ne možemo jamčiti istu brzinu isporuke iz drugih zemalja.
Za točne informacije o isporuci takve narudžbe slobodno nas kontaktirajte, bilo telefonom na broj +421 233 331 056 ili putem kontakt formulara.
Tijekom procesa narudžbe imate mogućnost odabira između različitih ponuđenih načina plaćanja.
Za svoju robu možete platiti na sljedeće načine:
- Plaćanje karticom online - putem sigurnog platnog portala. Najbrži i najsigurniji način plaćanja.
- Plaćanje pouzećem pri preuzimanju robe od kurira - ovisno o odabranom načinu dostave, moguće je platiti robu i karticom.
- Plaćanje gotovinom pri osobnom preuzimanju -u trgovini Lovec- Aupark Zagreb.
- Plaćanje na račun - pogodno za veleprodajne kupce.
Roba ostaje vlasništvo prodavatelja do potpune uplate i preuzimanja, no rizik od oštećenja prelazi na kupca preuzimanjem robe. Podatke za fakturiranje kupca nije moguće mijenjati retroaktivno nakon slanja narudžbe.
Ako naručeni proizvod ne ispunjava vaša očekivanja, moguće ga je vratiti. Zahvaljujući našem jednostavnom procesu povrata, to možete učiniti jednostavno, brzo i bez briga.
Postupak za povrat proizvoda:
- Proizvod možete vratiti unutar 14 dana od primitka
- Ispunite obrazac za povrat proizvoda
- U posljednjem koraku obrasca učitajte fotografiju ili sken računa i fotografiju zapakiranog proizvoda u originalnom pakiranju
- Pošaljite obrazac za povrat proizvoda.
Pri slanju vašeg proizvoda imate dvije mogućnosti:
- Zapakirajte i pošaljite proizvod o vlastitom trošku na adresu:
Shadow Slovakia s.r.o.
Budovateľská 5
940 02 Nové Zámky
Slovačka - Zapakirajte i pošaljite proizvod putem bilo kojeg ugovornog mjesta Zásielkovne, pri predaji paketa potrebno je navesti naš identifikacijski broj 96565377. Osoblje će ispisati naljepnicu i izdati vam potvrdu o pohrani paketa. Nakon primitka paketa, iznos za proizvod će vam biti vraćen ili će proizvod biti zamijenjen.
Uvjeti za povrat proizvoda:
- Datum slanja proizvoda za povrat mora biti unutar 14 dana od primitka
- Morate ispuniti obrazac za povrat proizvoda, uključujući broj bankovnog računa u obliku IBAN-a.
- Proizvod ne smije biti korišten, mora sadržavati sve originalne etikete i oznake, zapakiran u originalnom pakiranju, kako bi bio moguć daljnji prodaj.
- U slučaju otkrivanja oštećenja proizvoda, imamo pravo smanjiti povratni iznos za troškove povezane s dovođenjem u prodajno stanje.
Dodatne informacije o mogućnosti povrata možete pronaći u uvjetima reklamacije.
Osiguranje osobnih podataka naših kupaca je naš prioritet. Prilikom rada internetske trgovine KNIFESTOCK obrađujemo samo one osobne podatke koji su nužni za kreiranje narudžbe i označeni su kao obavezna polja tijekom procesa narudžbe - prvenstveno ime i prezime, adresa dostave, telefonski i email kontakt.
U slučaju kontaktiranja putem kontakt obrasca obrađujemo samo one osobne podatke koji su označeni kao obavezni.
Više informacija o zaštiti osobnih podataka i kolačićima možete pronaći ovdje.
Kod nas uvijek imate jamstvo najniže cijene na sve naše proizvode. Ako ste pronašli isti proizvod na skladištu, po boljoj cijeni kod konkurencije, pošaljite nam poruku putem kontakt obrasca s poveznicom na taj proizvod i ako bude u našim mogućnostima, ponudit ćemo vam bolju ili istu cijenu.
Jamstvo najniže cijene možemo osigurati samo ako:
- Radi se o proizvodu koji prodavač ima na skladištu
- Radi se o prodavaču iz Hrvatske
- Radi se o neoštećenom proizvodu
Drago nam je to čuti. Svoje pozitivno mišljenje možete ostaviti:
- Kod određenog proizvoda na našoj stranici, koji ste kupili
- Heureka - https://obchody.heureka.sk/knifestock-sk/recenze/
- Trustpilot - https://www.trustpilot.com/review/knifestock.sk
- Dodavanjem recenzije na Google Maps
Zahvaljujemo na vašem zadovoljstvu i veselimo se vašoj sljedećoj kupnji.
Imate drugo pitanje? Pišite nam
Ako imate specifično pitanje, molimo koristite obrazac, na koji ćemo pokušati odgovoriti što je brže moguće.
Podaci za fakturiranje
Cabajská 42, 949 01 Nitra
Adresa za povrat robe
Shadow Slovakia s.r.o.
Budovateľská 5
940 02 Nové Zámky
Slovačka Republika
Korisnička podrška
Pozivni centar
Pon - Pet: (8:00 - 16:00)
Pon - Pet: (8:00 - 16:00)