Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja

OPĆI UVJETI POSLOVANJA ZA E-TRGOVINE

Ovi opći uvjeti poslovanja ("Uvjeti") određuju prava i obveze Vas, kao kupca, i nas, kao prodavatelja, u okviru ugovornih odnosa sklopljenih putem daljinske komunikacije, konkretno putem E-trgovine na našoj web stranici Knifestock.sk trgovac je: SHADOW Slovakia s.r.o., OIB: 50 231 111, Cabajská 42, Nitra 949 01, upisana u Trgovački registar Okružnog suda u Nitri, odjeljak: sro, uložak broj: 40399/N, PDV ID: SK2120318211 e-mail info@knifestock.sk telefonski broj +421 233 331 056

Nadzorno tijelo je posebno Slovačka trgovinska inspekcija (SOI), Inspektorat SOI za Nitriansky kraj, sa sjedištem: Staničná 1567/9, Nitra 949 01, tel. br. 037 772 02 16

Sve informacije o obradi Vaših osobnih podataka sadržane su u pravilima obrade osobnih podataka, koje možete pronaći ovdje https://www.knifestock.sk/ochrana-sukromia

Ako je neki dio ovih Uvjeta u suprotnosti s onim na što smo se dogovorili u okviru Vaše narudžbe na našoj E-trgovini, taj konkretni dogovor imat će prednost pred ovim Uvjetima.

1. NEKE DEFINICIJE

1.1. Zakon o zaštiti potrošača je slovački Zakon br. 108/2024 Z. z. o zaštiti potrošača i o izmjenama i dopunama nekih zakona.
1.2. Cijena je novčani iznos koji ćete platiti za Robu;
1.3. Cijena dostave je novčani iznos koji ćete platiti za dostavu Robe, uključujući cijenu za pakiranje, prijevoz, poštarinu ili druge naknade;
1.4. Ukupna cijena je zbroj Cijene i Cijene dostave, eventualnih dodatnih troškova i naknada, ako ih nije bilo moguće unaprijed odrediti;
1.5. PDV je porez na dodanu vrijednost prema važećim pravnim propisima;
1.6. E-trgovina je internetska trgovina koju mi upravljamo na adresi Knifestock.sk na kojoj će se odvijati kupnja Robe;
1.7. Račun je porezni dokument izdan u skladu sa zakonom o porezu na dodanu vrijednost za Ukupnu cijenu;
1.8. Prodavatelj i operater internetske trgovine Knifestock.sk na teritoriju Slovačke Republike je SHADOW Slovakia s.r.o., OIB: 50 231 111, Cabajská 42, Nitra 949 01, upisana u Trgovački registar Okružnog suda u Nitri, odjeljak: sro, uložak broj: 40399/N, PDV ID: SK2120318211 e-mail info@knifestock.sk telefonski broj +421 233 331 056, pravnim propisima označena kao prodavatelj i/ili trgovac; Za izbjegavanje sumnje, nismo operateri online tržišta, te stoga nismo osobe koje upravljaju i pružaju Potrošačima online tržište, čak ni putem treće osobe, te se na nas ne primjenjuju posebne informativne obveze prema § 16 i § 17 Zakona o zaštiti potrošača.
1.9. Narudžba je Vaš neopozivi prijedlog za sklapanje Ugovora o kupnji Robe s Nama;
1.10. Poduzetnik je osoba upisana u Trgovački registar, posluje na temelju obrtnog ovlaštenja, posluje na temelju drugog osim obrtnog ovlaštenja prema posebnim propisima ili osoba koja obavlja poljoprivrednu proizvodnju i upisana je u evidenciju prema posebnom propisu.
1.11. Potrošač je fizička osoba koja pri sklapanju i izvršavanju potrošačkog ugovora ne djeluje u okviru predmeta svoje poslovne djelatnosti ili druge poduzetničke djelatnosti.
1.12. Potrošački kupoprodajni ugovor je kupoprodajni ugovor sklopljen između trgovca kao prodavatelja i Potrošača kao kupca, ako je predmet kupnje bilo koja pokretna stvar, ako se stvar tek treba proizvesti ili izraditi, između ostalog i prema specifikacijama Potrošača kao kupca.
1.13. Roba je sve što možete kupiti na E-trgovini.
1.14. Korisnički račun je račun uspostavljen na temelju podataka koje ste naveli, koji omogućuje čuvanje unesenih podataka i čuvanje povijesti naručene Robe i sklopljenih ugovora;
1.15. Vi, ako kupujete na našoj E-trgovini, pravno ste označeni kao kupac. Ako navedete u narudžbi svoj identifikacijski broj (OIB), prihvaćate da se na Vas primjenjuju odredbe ovih Uvjeta koje su namijenjene poduzetnicima, kao i uvjeti dogovoreni između nas. I dalje imate, u okviru važećih pravnih propisa, pravo na punu zaštitu od nepoštenih i agresivnih poslovnih praksi i protiv obmanjujućeg ponašanja i obmanjujućeg izostavljanja.
1.16. Ugovor je kupoprodajni ugovor dogovoren na temelju pravilno ispunjene Narudžbe poslane putem E-trgovine, i sklopljen je u trenutku kada od Nas primite potvrdu Narudžbe.
1.17. Ugovor sklopljen na daljinu je ugovor između trgovca i Potrošača dogovoren i sklopljen isključivo putem jednog ili više sredstava daljinske komunikacije bez istovremene fizičke prisutnosti trgovca i Potrošača, posebno korištenjem online sučelja, elektroničke pošte, telefona, faksa, adresnog lista ili kataloga ponude (“Ugovor“).
1.18. Građanski zakonik je slovački Zakon br. 40/1964 Zb. u izmijenjenom obliku.

2. OPĆE ODREDBE I UPUTE

2.1. Kupnja Robe moguća je samo putem web sučelja E-trgovine – Knifestock.sk
2.2. Prilikom kupnje Robe Vaša je obveza pružiti Nam sve informacije ispravno, potpuno i istinito. Informacije koje ste Nam pružili prilikom naručivanja Robe smatrat ćemo ispravnima, potpunima i istinitima.

3. SKLAPANJE UGOVORA

3.1. Ugovor s nama možete sklopiti samo na slovačkom jeziku.
3.2. Ugovor se sklapa na daljinu putem naše E-trgovine. Troškove korištenja komunikacijskih sredstava koje koristite prilikom sklapanja Ugovora snosite Vi. Ti troškovi ne povećavaju ukupnu cijenu robe i ne razlikuju se od osnovne stope koju plaćate za korištenje tih sredstava (posebno za pristup internetu). Slanjem narudžbe pristajete na korištenje sredstava komunikacije na daljinu.
3.3. Za sklapanje Ugovora potrebno je da na E-trgovini izradite prijedlog narudžbe, koji mora sadržavati:

  1. Informacije o kupljenoj robi (označujete robu gumbom "Dodaj u košaricu / U košaricu").
  2. Informacije o cijeni, cijeni dostave, PDV-u, načinu plaćanja ukupne cijene i željenom načinu dostave robe. Te će informacije biti unesene u okviru izrade prijedloga narudžbe i automatski izračunate na temelju odabrane robe i načina dostave.
  3. Vaše identifikacijske podatke potrebne za dostavu robe: ime, prezime, adresu dostave, telefonski broj i e-mail adresu.
  4. U slučaju da ćemo Vam robu isporučivati redovito i opetovano, također informaciju o tome koliko dugo ćemo Vam robu isporučivati.

3.4. Tijekom izrade prijedloga narudžbe možete mijenjati i provjeravati podatke sve do njezine izrade.
3.5. Nakon provjere i pritiska na gumb "Narudžba s obvezom plaćanja" izradit ćete narudžbu. Prije pritiska na gumb morate potvrditi da ste se pravilno upoznali s Uvjetima i da se slažete s njima. Bez ovog potvrđenja neće biti moguće izraditi narudžbu. Nakon pritiska na gumb svi ispunjeni podaci bit će poslani izravno nama.
3.6. Vašu narudžbu potvrdit ćemo što je prije moguće porukom poslanom na Vašu e-mail adresu navedenu u narudžbi. Potvrda će sadržavati sažetak narudžbe i ove Uvjete. Potvrdom narudžbe dolazi do sklapanja Ugovora između nas i Vas. Uvjeti važeći na dan narudžbe sastavni su dio Ugovora.
3.7. Mogu se dogoditi situacije kada nećemo moći potvrditi Vašu narudžbu, na primjer ako roba nije dostupna ili ako naručite više komada nego što je dopušteno. Informaciju o maksimalnom broju komada robe pružamo unaprijed na E-trgovini. Ako ne možemo potvrditi narudžbu, kontaktirat ćemo Vas i poslati Vam ponudu za sklapanje Ugovora u izmijenjenom obliku. Ugovor je u tom slučaju sklopljen kada potvrdite našu ponudu.
3.8. Ako je na E-trgovini ili u prijedlogu narudžbe navedena očito pogrešna cijena, na primjer zbog tehničke pogreške, nismo dužni isporučiti robu po toj cijeni čak ni nakon potvrde narudžbe. U tom slučaju ćemo Vas odmah kontaktirati i imamo pravo odustati od Ugovora, pri čemu ćemo Vam poslati ponudu za sklapanje novog Ugovora u izmijenjenom obliku. Novi Ugovor je sklopljen kada potvrdite našu ponudu. Ako našu ponudu ne potvrdite u roku od 3 dana, imamo pravo odustati od Ugovora. Očita pogreška u cijeni smatra se, na primjer, kada cijena očito ne odgovara uobičajenoj cijeni kod drugih prodavatelja ili sadrži očito pogrešne brojke.
3.9. Nakon sklapanja Ugovora dužni ste platiti ukupnu cijenu.
3.10. Ako imate uspostavljen Korisnički račun, možete napraviti narudžbu putem njega. U tom slučaju imate obvezu provjeriti ispravnost, istinitost i potpunost unaprijed ispunjenih podataka. Način izrade narudžbe je isti kao za kupca bez Korisničkog računa, ali ne morate ponovno unositi svoje identifikacijske podatke.
3.11. U nekim slučajevima omogućujemo korištenje popusta na kupnju robe. Za pružanje popusta potrebno je da u prijedlogu narudžbe unesete podatke o popustu u određeno polje. Roba će tada biti pružena s popustom.

4. KORISNIČKI RAČUN

4.1. Nakon registracije u našoj E-trgovini možete pristupiti svom Korisničkom računu.
4.2. Prilikom registracije Korisničkog računa dužni ste navesti ispravne i istinite podatke te ih u slučaju promjena ažurirati.
4.3. Pristup Korisničkom računu zaštićen je korisničkim imenom i lozinkom. Dužni ste čuvati povjerljivost tih podataka i ne pružati ih nijednoj drugoj osobi. Mi snosimo odgovornost za zloupotrebu tih podataka.
4.4. Korisnički račun je osobni i nemate ovlaštenje omogućiti njegovo korištenje trećim osobama.
4.5. Vaš Korisnički račun možemo ukinuti, posebno ako ga ne koristite dulje od 6 mjeseci, ako odustanete od Ugovora ili ako prekršite svoje obveze prema Ugovoru.
4.6. Korisnički račun možda neće biti dostupan neprekidno, posebno zbog nužnog održavanja hardverske i softverske opreme.

5. CIJENE I UVJETI PLAĆANJA, ZADRŽAVANJE PRAVA VLASNIŠTVA

5.1. Cijena je uvijek navedena u okviru E-trgovine, u prijedlogu Narudžbe i u Ugovoru. U slučaju neslaganja između Cijene navedene uz Robu u okviru E-trgovine i Cijene navedene u prijedlogu Narudžbe primjenjuje se Cijena navedena u prijedlogu Narudžbe, koja će uvijek biti identična cijeni u Ugovoru. U okviru prijedloga Narudžbe također je navedena Cijena dostave, eventualno uvjeti kada je dostava besplatna.
5.2. Ukupna cijena prema točki 1.4 navedena je uključujući PDV, uključujući sve naknade utvrđene posebnim pravnim propisima.
5.3. Plaćanje Ukupne cijene od Vas ćemo zahtijevati nakon sklapanja Ugovora i prije predaje Robe. Plaćanje Ukupne cijene možete izvršiti na sljedeće načine:

  1. Karticom online.
  2. Pouzećem. U tom slučaju dolazi do plaćanja prilikom dostave Robe u zamjenu za predaju Robe. U slučaju plaćanja pouzećem Ukupna cijena dospijeva prilikom preuzimanja Robe.
  3. Gotovinom prilikom osobnog preuzimanja. Gotovinom je moguće platiti Robu u slučaju preuzimanja u Našim poslovnicama, čiji je popis dostupan na našoj web stranici. U slučaju plaćanja gotovinom prilikom osobnog preuzimanja Ukupna cijena dospijeva prilikom preuzimanja Robe.

5.4. Račun će biti izdan u elektroničkom obliku nakon uplate Ukupne cijene i bit će poslan na Vašu e-mail adresu navedenu u Narudžbi. Račun će također biti fizički priložen uz Robu i dostupan u Korisničkom računu, ako ga imate uspostavljen.
5.5. Pravo vlasništva na Robu prelazi na Vas tek nakon što platite Ukupnu cijenu i Roba Vam bude isporučena. U slučaju plaćanja bankovnim prijenosom Ukupna cijena se smatra plaćenom kada novčana sredstva budu pripisana na Naš račun, u ostalim slučajevima se smatra plaćenom u trenutku izvršenja plaćanja.

6. ISPORUKA ROBE, PRIJELAZ OPASNOSTI SLUČAJNE PROPASTI I SLUČAJNOG POGORŠANJA I GUBITKA PREDMETA KUPOVINE

6.1. Roba će Vam biti isporučena na način prema Vašem izboru, pri čemu možete birati između sljedećih opcija:

  • Packeta Slovakia s. r. o.
    Sliačska 1E, 831 02 Bratislava – gradska četvrt Nové Mesto
  • Direct Parcel Distribution SK s.r.o.
    Pri letisku 5 821 04 Bratislava - gradska četvrt Ružinov
  • Slovenská pošta, a.s.
    Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica 1

6.2. Roba se može isporučiti samo unutar Slovačke Republike.
6.3. Robu smo Vam dužni isporučiti bez odlaganja, najkasnije u roku od 30 dana od dana sklapanja Ugovora, osim ako se ne dogovorimo drugačije. Roba se smatra isporučenom u trenutku kada je preuzmete ili je preuzme osoba koju ste Vi odredili, ili kada je predamo prijevozniku kojeg ste Vi ovlastili izvan mogućnosti prijevoza koje smo Vam ponudili. Ako Roba zahtijeva montažu ili instalaciju s Naše strane, Roba se smatra isporučenom tek nakon dovršetka montaže ili instalacije.
6.4. Prilikom izvršenja Ugovora mogu nastati okolnosti koje će utjecati na rok isporuke Robe koju ste naručili. O promjeni roka isporuke i o novom predviđenom roku isporuke naručene Robe obavijestit ćemo Vas e-mailom bez odlaganja, pri čemu Vaše pravo na odustajanje od Ugovora time nije pogođeno. Dio Naše obavijesti o novom roku isporuke Robe je i Naš zahtjev upućen Vama da se izjasnite želite li i dalje isporuku Robe koju ste naručili u novom roku. U slučaju osobnog preuzimanja u Našim poslovnicama uvijek ćemo Vas obavijestiti o mogućnosti preuzimanja Robe putem e-maila.
6.5. Prilikom preuzimanja Robe od prijevoznika Vaša je obveza provjeriti neoštećenost ambalaže Robe i u slučaju bilo kakvog oštećenja ovu činjenicu bez odlaganja prijaviti prijevozniku i Nama. U slučaju da je došlo do oštećenja ambalaže koje ukazuje na neovlaštenu manipulaciju i ulazak u pošiljku, nije Vaša obveza preuzeti Robu od prijevoznika.
6.6. Robu ste dužni preuzeti na dogovorenom mjestu i u dogovoreno vrijeme. Ako ne preuzmete dostavljenu Robu prema prethodnoj rečenici, e-mailom ćemo Vas obavijestiti gdje možete preuzeti Robu, uključujući rok za njezino preuzimanje ili ćemo Vam Robu na temelju Vašeg pisanog zahtjeva poslanog najkasnije u roku od 14 dana od kada ste trebali preuzeti Robu, ponovno dostaviti, pri čemu se obvezujete nadoknaditi nam sve troškove povezane s ponovnom dostavom Robe na Vaš zahtjev. U slučaju kada prekršite svoju obvezu preuzeti Robu, osim u slučajevima prema točki 6.4 ovih Uvjeta, to ne rezultira kršenjem Naše obveze da Vam Robu dostavimo. Istovremeno, to što Robu ne preuzmete nije razlog za odustajanje od Ugovora između Nas i Vas. Ako Robu ne preuzmete ni u dodatnom roku, imamo pravo odustati od Ugovora zbog Vašeg bitnog kršenja Ugovora. Ako odlučimo iskoristiti to pravo, odustajanje je učinkovito na dan kada Vam dostavimo ovo odustajanje. Odustajanje od Ugovora ne utječe na pravo na naknadu nastale štete u iznosu stvarnih troškova pokušaja dostave Robe na Vaš zahtjev, eventualno drugog zahtjeva za naknadu štete, ako nastane.
6.7. Ako je iz razloga nastalih na Vašoj strani Roba dostavljena ponovno ili na drugi način nego što je dogovoreno u Ugovoru, Vaša je obveza nadoknaditi Nam troškove povezane s ovom ponovnom dostavom na Vaš zahtjev. Podatke za plaćanje tih troškova poslat ćemo Vam na Vašu e-mail adresu navedenu u Ugovoru i oni su dospjeli u roku od 14 dana od dostave e-maila.
6.8. Opasnost slučajne propasti, slučajnog pogoršanja i gubitka Robe prelazi na Vas u trenutku isporuke Robe. U slučaju kada Robu ne preuzmete ili je odbijete preuzeti, osim u slučajevima prema točki 6.4 ovih Uvjeta, opasnost slučajne propasti i slučajnog pogoršanja i gubitka Robe prelazi na Vas u trenutku kada ste imali mogućnost preuzeti je, ali iz razloga na Vašoj strani do preuzimanja nije došlo. Prijelaz opasnosti slučajne propasti i slučajnog pogoršanja i gubitka Robe za Vas znači da od tog trenutka snosite sve posljedice povezane s gubitkom, uništenjem, oštećenjem ili bilo kakvim umanjenjem vrijednosti Robe.

7. PRAVA IZ ODGOVORNOSTI ZA NEDOSTATKE

7.1. Uvodne odredbe o odgovornosti za nedostatke
7.1.1. U slučaju da ste Poduzetnik, obvezujemo se da ćemo Vam Robu isporučiti u dogovorenoj kvaliteti, količini i bez nedostataka.
7.1.2. U slučaju da ste Potrošač, obvezujemo se da ćemo Vam Robu isporučiti u skladu s općim zahtjevima prema § 617 Građanskog zakonika i dogovorenim zahtjevima prema § 616 Građanskog zakonika prezentiranim svojstvima Robe koju ste naručili na Našoj E-trgovini ili na Našim promotivnim materijalima u vezi s isporučenom Robom, i bez nedostataka. Roba ne mora biti u skladu s općim zahtjevima prema § 617 Građanskog zakonika, ako smo Vas prilikom sklapanja Ugovora izričito obavijestili da određeno svojstvo ne odgovara takvim općim zahtjevima i Vi ste s tim izričito i posebno pristali.
7.1.3. Prodana Roba je u skladu s općim zahtjevima prema § 617 Građanskog zakonika ako:

  1. je prikladna za sve svrhe za koje se Roba iste vrste obično koristi, uzimajući u obzir posebno pravne propise, tehničke norme ili kodekse ponašanja važeće za odgovarajuću industriju, ako tehničke norme nisu izrađene;
  2. odgovara opisu i kvaliteti uzorka ili modela koje smo Vam učinili dostupnima prije sklapanja Ugovora;
  3. je isporučena s priborom, ambalažom i uputama, uključujući upute za montažu i instalaciju, koje možete razumno očekivati;

7.1.4. d) je isporučena u količini, kvaliteti i s karakteristikama, uključujući funkcionalnost, kompatibilnost, sigurnost i sposobnost zadržavanja svoje funkcionalnosti i performansi (trajnost) pri normalnoj upotrebi, koje su uobičajene za Robu iste vrste i koje možete razumno očekivati s obzirom na prirodu prodane Robe, uzimajući u obzir bilo koju našu javnu izjavu ili javnu izjavu druge osobe u istom opskrbnom lancu, uključujući proizvođača, ili u njihovo ime, posebno prilikom promocije Robe ili na njezinoj oznaci, pri čemu se za proizvođača smatra izrađivač Robe, uvoznik Robe na tržište Europske unije iz treće zemlje ili druga osoba koja se označava kao proizvođač time što na Robu stavlja svoje ime, zaštitni znak ili drugu razlikovnu oznaku. Odgovorni smo za nedostatke koje Roba ima prilikom njezine isporuke u opsegu Naše obveze navedene u čl. 7.1.1. ili 7.1.2. ovih Uvjeta.
7.1.5. Ako ste Poduzetnik, za nedostatke Robe ne odgovaramo u sljedećim slučajevima:
7.1.5.1. ako ste bili obaviješteni o postojećim nedostacima ili ste o nedostacima morali znati na temelju okolnosti sklapanja Ugovora i ti nedostaci nisu u suprotnosti s dogovorenim svojstvima Robe;
7.1.5.2. ako su nedostaci Robe nastali nakon što ste Robu preuzeli, pod uvjetom da nedostaci nisu nastali kršenjem Naših obveza ili ste imali mogućnost preuzeti Robu prema čl. 6. ovih Uvjeta i bez pravnog razloga ste odbili preuzimanje Robe ili je niste preuzeli;
7.1.5.3. ako niste pravovremeno prijavili očite nedostatke Robe prema čl. 7.3.1. ovih Uvjeta;
7.1.5.4. ako niste pravovremeno prijavili skrivene nedostatke Robe prema čl. 7.3.2. ovih Uvjeta;
7.1.5.5. kod rabljene Robe ne odgovaramo za nedostatke nastale njezinom upotrebom ili trošenjem. Kod Robe prodane po nižoj cijeni ne odgovaramo za nedostatke zbog kojih je dogovorena niža cijena.
7.1.6. Ako ste Potrošač, za nedostatke i svojstva Robe ne odgovaramo u slučajevima ako:
7.1.6.1. niste pravovremeno prijavili nedostatke Robe u roku navedenom u točki 7.4.1. ovih Uvjeta;
7.1.6.2. svojstva Robe ne odgovaraju općim zahtjevima prema § 617 Građanskog zakonika, pri čemu ste bili jasno pismeno obaviješteni o toj činjenici i posebno ste izrazili izričit pismeni pristanak s navedenim neskladom;
7.1.6.3. a nedostaci Robe nastali su zbog nepravilne instalacije ili neinstaliranja potrebnih ažuriranja, ako smo Vam osigurali dostavu takvih ažuriranja, obavijestili Vas o njihovoj dostupnosti i posljedicama za slučaj da ih ne instalirate;
7.1.6.4. a neinstaliranje ili nepravilna instalacija potrebnih ažuriranja zbog kojih su nastali nedostaci na Robi nije uzrokovana nedostacima u Našem priručniku za njihovu instalaciju;
7.1.7. Opći jamstveni rok je 24 mjeseca. Jamstveni rok počinje teći od trenutka preuzimanja Robe s Vaše strane.
7.1.8. Ako dođe do zamjene Robe, jamstveni rok počinje teći ponovno od preuzimanja nove Robe s Vaše strane.
7.1.9. Vaša prava iz odgovornosti za nedostatke Robe, za koje vrijedi jamstveni rok, prestaju ako ih ne ostvarite u jamstvenom roku. Međutim, prava iz odgovornosti za nedostatke kod Robe koja se brzo kvari morate ostvariti najkasnije dan nakon kupnje, inače Vaša prava prestaju.

7.2. Prodana Roba ima nedostatke ako nije u skladu s dogovorenim zahtjevima i općim zahtjevima prema gore navedenim točkama ili ako njezino korištenje onemogućuju ili ograničavaju prava treće osobe, uključujući prava intelektualnog vlasništva. Jamčimo da je u trenutku prijelaza opasnosti slučajne propasti i slučajnog pogoršanja i gubitka Robe prema točki 6.8 Uvjeta Roba bez nedostataka, posebno da:

  1. odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti i ima svojstva koja smo dogovorili s Vama, a ako nisu izričito dogovorena, onda takva koja smo naveli prilikom opisa Robe, ili takva koja se mogu razumno očekivati s obzirom na prirodu Robe;
  2. je prikladna za svrhe koje smo naveli ili za svrhe koje su uobičajene za Robu ove vrste i funkcionalna je;
  3. odlikuje se određenom sposobnošću rada s hardverom ili softverom s kojim se Roba iste vrste obično koristi, bez potrebe za promjenom prodane Robe, hardvera ili softvera (kompatibilnost) i određenom sposobnošću rada s hardverom ili softverom različitim od onih s kojima se Roba iste vrste obično koristi (interoperabilnost);
  4. je isporučena sa svim priborom i uputama, ako je tako dogovoreno s Vama u Ugovoru;

7.3. Uvjeti ostvarivanja prava iz odgovornosti za nedostatke (reklamacije) posebno za Poduzetnike
7.3.1. Vaša je obveza prijaviti i istaknuti nedostatak bez nepotrebnog odgađanja nakon što ste ga mogli otkriti, najkasnije u roku od 3 dana od preuzimanja Robe.
7.3.2. Pravo iz odgovornosti za druge nedostatke (skrivene) dužni ste ostvariti na način prema točki 7.5.1. niže bez nepotrebnog odgađanja nakon što ste otkrili nedostatak na Robi, najkasnije do isteka jamstvenog roka.
7.3.3. Ako Vam je Roba dostavljena u oštećenoj ili oštećenoj ambalaži ili je pošiljka očito previše lagana, molimo Vas da takvu Robu ne preuzimate od prijevoznika i da nas o tome bez odgađanja obavijestite na telefonski broj +421 233 331 056 ili e-mailom na info@knifestock.sk U slučaju otkrivanja očitih nedostataka (npr. mehaničkog oštećenja) dužni ste bez nepotrebnog odgađanja podnijeti reklamaciju na način prema točki 7.5.1. niže. Na kasnije podnesenu reklamaciju zbog očitih nedostataka na Robi, uključujući nedostatak koji se sastoji u nepotpunosti Robe, nećemo obraćati pažnju.
7.3.4. Jamstvo se odnosi na sve nedostatke Robe opisane u točki 7.2. i/ili u suprotnosti s našom obvezom u točki 7.1.1a. ovih Uvjeta.
7.3.5. Niste ovlašteni ostvariti pravo iz odgovornosti za nedostatak u slučaju ako za nedostatke ne odgovaramo u smislu točke 7.1.5. ovih Uvjeta ili prema pravnoj regulativi važećoj i djelotvornoj u trenutku sklapanja Ugovora ili ako ste o nedostatku znali prije preuzimanja Robe, odnosno ako smo Vas na njega upozorili ili Vam je zbog toga odobren odgovarajući popust na Cijenu Robe.

7.4. Uvjeti ostvarivanja prava iz odgovornosti za nedostatke (reklamacije) posebno za Potrošače
7.4.1. Imate pravo ostvariti svoja prava iz odgovornosti za nedostatke koji se pojave na preuzetoj Robi u roku od 2 mjeseca od otkrivanja nedostatka, najkasnije do 24 mjeseca od isporuke Robe.
7.4.2. Ako Vam je Roba isporučena u oštećenoj ili oštećenoj ambalaži ili je pošiljka očito previše lagana, preporučujemo Vam da takvu Robu ne preuzimate od prijevoznika i da nas o tome bez odgađanja obavijestite na telefonski broj +421 233 331 056 ili e-mailom na info@knifestock.sk Ako se odlučite preuzeti takvu pošiljku, potrebno je u prisutnosti prijevoznika provjeriti pošiljku i osigurati da ne nedostaju nikakve stavke Robe i da su sve stavke Robe u redu. Ako prilikom provjere pošiljke prema prethodnoj rečenici utvrdite da stanje ili broj stavki naručene Robe nije u skladu s onim što ste naručili, preporučujemo Vam da s prijevoznikom sastavite Zapisnik o oštećenju pošiljke ili istaknete takav nedostatak u preuzimnom protokolu prijevoznika.
7.4.3. U slučaju naknadnog otkrivanja očitih nedostataka nakon preuzimanja Robe (npr. mehaničkog oštećenja, nedostajuće Robe ili njezinih stavki, pogrešne Robe ili njezinih stavki) molimo Vas da bez nepotrebnog odgađanja podnesete reklamaciju na način prema točki 7.5.1. niže. Kasnije podnesenu reklamaciju zbog očitih nedostataka na Robi, uključujući nedostatak koji se sastoji u nepotpunosti Robe, imamo pravo odbiti.
7.4.4. Niste ovlašteni ostvariti pravo iz odgovornosti za nedostatke u slučaju ako za nedostatke ne odgovaramo u smislu točke 7.1.6. ovih Uvjeta ili prema pravnoj regulativi važećoj i djelotvornoj u trenutku sklapanja Ugovora.
7.4.5. Pravo iz odgovornosti za nedostatke ovlašteni ste ostvariti na način prema točki 7.5.1. i u roku navedenom u točki 7.4.1 ovih Uvjeta.

7.5. Ostvarivanje prava iz odgovornosti za nedostatke (reklamacije)

7.5.1. U slučaju da Roba ima nedostatak, posebno ako nije ispunjen neki od uvjeta prema točki 7.1 7.., možete Nam takav nedostatak prijaviti i ostvariti prava iz odgovornosti za nedostatke (odnosno reklamirati Robu) slanjem e-maila ili pisma na Naše adrese navedene uz Naše identifikacijske podatke, eventualno osobno u Našim poslovnicama, čiji je popis dostupan na našoj web stranici. Za reklamaciju možete koristiti i uzorak obrasca koji pružamo s Naše strane, a koji čini prilog br. 1 ovih Uvjeta.
7.5.2. U Vašoj prijavi kojom ostvarujete reklamaciju navedite prije svega opis nedostatka Robe i Vaše identifikacijske podatke, uključujući e-mail na koji želite primiti obavijest o načinu rješavanja reklamacije, a također navedite koji od zahtjeva iz odgovornosti za nedostatke, specificiranih u točki .7.6.3. do .6.8., ostvarujete.
7.5.3. Prilikom ostvarivanja reklamacije dostavite nam i dokaz o kupnji Robe (račun), i to radi dokazivanja njezine kupnje kod Nas, inače nismo dužni priznati Vašu reklamaciju.
7.5.4. Za dan ostvarivanja reklamacije smatramo dan dostave neispravne Robe zajedno s odgovarajućim dokumentima (prema točki 7.5.3). U slučaju da je Vaša prijava kojom ostvarujete reklamaciju nepotpuna (posebno nečitljiva, nejasna, nerazumljiva, ne sadrži tražene dokumente i sl.), pismeno, posebno e-mailom, zatražit ćemo od Vas dopunu podnesene reklamacije. U ovom slučaju postupak reklamacije počinje na dan dostave Vaše dopunjene prijave.
7.5.5. Kada nam bude dostavljena Vaša reklamacija ili Vaša dopuna podnesene reklamacije, bez odgađanja ćemo Vam izdati pismenu potvrdu o primitku reklamacije, odnosno potvrdu o isticanju nedostatka. U potvrdi ćemo navesti najkraći mogući rok određen prema točki 7.6.1., u kojem ćemo otkloniti istaknuti nedostatak Robe.
7.5.6. Ako ne dopunite podnesenu reklamaciju u smislu točke 7.5.4. ovog članka bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 10 dana od dana dostave Našeg zahtjeva prema točki 7.5.4. ovog članka, smatrat ćemo Vašu prijavu neopravdanom i ako su tražene nedostajuće informacije, na čiju dopunu ste bili pozvani, neophodne za rješavanje reklamacije, možemo odlučiti da se takvom nepotpunom reklamacijom nećemo baviti.

7.6. Rješavanje reklamacije

7.6.1. Na temelju Vaše odluke, koji od načina otklanjanja nedostatka specificiranih u točki 7.6.3. i 7.6.4. do 7.6.8. ostvarujete, nedostatak ćemo otkloniti u razumnom roku koji nam je potreban za procjenu nedostatka i za popravak ili zamjenu stvari, uzimajući u obzir prirodu stvari i prirodu i ozbiljnost nedostatka, a koji ne prelazi više od 30 dana od dana ostvarivanja Vaše reklamacije, odnosno od dana isticanja nedostatka. Potrošačko jamstvo prema § 626 Građanskog zakonika ne pružamo. Način otklanjanja nedostatka koji ste odabrali nismo dužni prihvatiti ako odabrani način nije moguć ili bi nam prouzročio nerazmjerne troškove uzimajući u obzir Cijenu Robe i ozbiljnost nedostatka.
7.6.2. Samo u iznimnim slučajevima i iz objektivnih razloga možemo rok za otklanjanje nedostatka naveden u potvrdi o primitku isticanja nedostatka produžiti za najkraće vrijeme potrebno za otklanjanje nedostatka. O takvom produženju roka za otklanjanje nedostatka pismeno ćemo Vas obavijestiti.
7.6.3. Ako se radi o nedostatku koji možemo otkloniti njegovim popravkom, imate pravo da nedostatak bude besplatno, pravovremeno i pravilno otklonjen na Naš trošak.
7.6.4. Umjesto otklanjanja nedostatka njegovim popravkom možete zahtijevati zamjenu Robe.
7.6.5. Umjesto otklanjanja nedostatka Robe njegovim popravkom možemo uvijek zamijeniti neispravnu Robu za ispravnu, ako Vam to ne uzrokuje ozbiljne poteškoće.
7.6.6. Nakon isteka roka za otklanjanje nedostatka imate pravo na odgovarajući popust na Cijenu Robe ili možete odustati od Ugovora. Ista prava imate također i u slučajevima ako nedostatak ne otklonimo ili Robu ne zamijenimo, odbijemo popraviti ili zamijeniti Robu zbog toga što popravak ili zamjena nisu mogući ili bi zahtijevali nerazmjerne troškove, Roba i dalje ima iste nedostatke unatoč njezinom popravku ili zamjeni ili Vas obavijestimo da nedostatak nije moguće popraviti ili Robu zamijeniti u razumnom roku ili bez da Vam uzrokuje ozbiljne poteškoće. Popust na kupoprodajnu cijenu mora biti odgovarajući razlici vrijednosti prodane Robe i vrijednosti koju bi Roba imala da je bez nedostataka. Kupoprodajnu cijenu ili isplatu popusta na kupoprodajnu cijenu isplatit ćemo Vam na isti način na koji ste platili kupoprodajnu cijenu, osim ako se izričito ne dogovorimo o drugom načinu plaćanja. Sve troškove povezane s plaćanjem snosimo Mi.

Od Ugovora prema točki 7.6.6 ne možete odustati ako ste sudjelovali u nastanku nedostatka ili ako je nedostatak zanemariv. Ako se Ugovor odnosi na više Roba, možete odustati od Ugovora samo u odnosu na neispravnu Robu. U odnosu na ostale Robe možete odustati od Ugovora samo ako se razumno ne može očekivati da ćete imati interes zadržati ostale Robe bez neispravne Robe.

7.6.7. Ako se radi o nedostatku Robe koji se ne može otkloniti i koji sprječava da Robu možete pravilno koristiti kao Robu bez nedostatka, imate pravo na zamjenu Robe ili imate pravo odustati od Ugovora. Ista prava Vam pripadaju ako se radi o otklonjivim nedostacima, ali ne možete zbog ponovnog pojavljivanja nedostatka nakon popravka ili zbog većeg broja nedostataka Robu pravilno koristiti.
7.6.8. Vašu reklamaciju, odnosno isticanje nedostatka riješit ćemo predajom popravljene Robe, zamjenom Robe, isplatom odgovarajućeg popusta na Cijenu Robe ili pismenim obrazloženim odbijanjem odgovornosti za nedostatke, odnosno odbijanjem Vaše reklamacije.
7.7. Ako ste Potrošač, ostvarivanje prava iz odgovornosti za nedostatke Robe uređeno je odredbama § 619 i sljedećih Građanskog zakonika i Zakonom o zaštiti potrošača. č. “).
7.8. Ako odbijemo odgovornost za nedostatke, odnosno odbijemo Vašu reklamaciju, imate pravo obratiti se akreditiranoj osobi, ovlaštenoj osobi ili notifikovanoj osobi (npr. vještak, ovlaštena, akreditirana ili notifikovana osoba, ovlašteni servis, znanstvena institucija i sl.), kako biste dobili stručno mišljenje ili stručno stajalište kojim ćete dokazati Našu odgovornost za nedostatke Robe.
7.9. U slučaju da dokažete našu odgovornost za nedostatke Robe prema točki 7.8. imate mogućnost ponovno istaknuti nedostatke Robe, pri čemu vrijedi da ovu odgovornost ne možemo odbiti i stoga ćemo biti dužni ponovno se baviti Vašom reklamacijom.
7.10. Troškove povezane s dobivanjem stručnog mišljenja ili stručnog stajališta prema točki 7.8. ovih Uvjeta snosimo Mi, ali ih morate kod Nas ostvariti najkasnije u roku od 2 mjeseca od rješavanja ponovne reklamacije.
7.11. Ovim Vas pravilno obavještavamo o Vašim pravima povezanima s ostvarivanjem odgovornosti za eventualne nedostatke Robe. Sklapanjem Ugovora potvrđujete da ste imali mogućnost unaprijed i pravilno pročitati uvjete reklamacije Robe i da ih razumijete.

8. ODUSTAJANJE OD UGOVORA

8.1. Odustajanje od Ugovora, odnosno prekid ugovornog odnosa između Nas i Vas od njegovog početka, može se dogoditi iz razloga i na načine navedene u ovom članku, eventualno u drugim odredbama Uvjeta u kojima je mogućnost odustajanja izričito navedena.
8.2. U slučaju da ste Potrošač, imate u skladu s odredbom § 20 Zakona o zaštiti potrošača pravo odustati od Ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana od dana preuzimanja Robe, odnosno sklapanja Ugovora čiji je predmet pružanje usluge. U slučaju da smo sklopili Ugovor čiji je predmet nekoliko vrsta Robe ili isporuka nekoliko dijelova Robe, ovaj rok počinje teći tek danom preuzimanja posljednjeg dijela Robe, a u slučaju da smo sklopili Ugovor na temelju kojeg ćemo Vam Robu isporučivati redovito i opetovano, počinje teći danom preuzimanja prve isporuke. Od Ugovora možete odustati na bilo koji dokaziv način (posebno slanjem e-maila ili pisma na Naše adrese navedene uz Naše identifikacijske podatke u Uvjetima). Za odustajanje možete koristiti i uzorak obrasca koji pružamo s Naše strane, a koji čini prilog br. 2 Uvjeta. Ovlašteni ste odustati od Ugovora i samo u odnosu na konkretnu Robu ili Robe, ako smo na temelju Ugovora isporučili ili pružili više Roba. Učinci odustajanja od Ugovora odnose se i na eventualni svaki dodatni ugovor uz Ugovor, to ne vrijedi ako se izričito ne dogovorimo drugačije. Nakon primitka obavijesti o odustajanju od Ugovora e-mailom ili na trajnom mediju bez odgađanja ćemo Vam pružiti Našu potvrdu o njegovom primitku.
8.3. U slučaju da ste Potrošač i ne isporučimo Vam Robu na vrijeme, ovlašteni ste odustati od Ugovora i bez pružanja dodatnog razumnog roka prema § 517 st. 1 Građanskog zakonika, ako (i) Vam odbijemo isporučiti Robu, (ii) pravovremena isporuka bila je izuzetno važna s obzirom na sve okolnosti sklapanja Ugovora, (iii) ste Nam prije sklapanja Ugovora obavijestili da je pravovremena isporuka izuzetno važna.
8.4. Čak i kao Potrošač ne možete odustati od Ugovora u slučajevima kada je predmet Ugovora:

  1. pružanje usluge, ako je došlo do potpunog pružanja usluge i pružanje usluge započelo je prije isteka roka za odustajanje od Ugovora s Vašim izričitim pristankom i istovremeno ste izjavili da ste bili pravilno obaviješteni o tome da izražavanjem pristanka gubite pravo na odustajanje od Ugovora nakon potpunog pružanja usluge, ako ste prema Ugovoru dužni platiti Cijenu;
  2. prodaja Robe čija Cijena ovisi o kretanju cijena na financijskom tržištu, koje ne možemo kontrolirati i koje se može dogoditi tijekom trajanja roka za odustajanje od Ugovora;
  3. prodaja alkoholnih pića čija je Cijena dogovorena u trenutku sklapanja Ugovora, pri čemu je njihova isporuka moguća najranije nakon 30 dana, a njihova Cijena ovisi o kretanju cijena na tržištu koje ne možemo kontrolirati;
  4. prodaja Robe koja je izrađena prema Vašim specifikacijama ili koja je proizvedena za Vas po mjeri;
  5. prodaja Robe koja podliježe brzom smanjenju kvalitete ili kvarenju i Robe koja je nakon isporuke neodvojivo pomiješana s drugom;
  6. prodaja Robe zatvorene u zaštitnoj ambalaži koja nije prikladna za povrat zbog zaštite zdravlja ili iz higijenskih razloga i čija je zaštitna ambalaža nakon isporuke oštećena;
  7. prodaja zvučnih zapisa, slikovnih zapisa, audiovizualnih zapisa ili softvera prodanih u zaštitnoj ambalaži, ako je nakon isporuke Robe došlo do oštećenja originalne ambalaže;
  8. prodaja periodičnog tiska, osim prodaje na temelju ugovora o pretplati;

8.5. Rok za odustajanje prema čl. 8.2 Uvjeta smatra se ispunjenim ako Nam tijekom njega (najkasnije na njegov posljednji dan) pošaljete obavijest da odustajete od Ugovora.
8.6. U slučaju odustajanja od Ugovora Cijena će Vam biti vraćena u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju na Vaš bankovni račun s kojeg je bila pripisana, eventualno na Vaš bankovni račun odabran u odustajanju od Ugovora. Iznos međutim neće biti vraćen prije nego Nam vratite Robu ili dokažete da je došlo do njezinog slanja natrag Nama. Robu Nam molimo vratite čistu, ako je moguće uključujući originalnu ambalažu.
8.7. U slučaju odustajanja od Ugovora prema čl. 8.2 Uvjeta dužni ste u roku od 14 dana od odustajanja Nam poslati Robu, predati Robu Nama ili osobi koju smo ovlastili za preuzimanje Robe, pri čemu snosite troškove povrata Robe Nama. To ne vrijedi ako se dogovorimo da ćemo Robu preuzeti osobno ili putem osobe koju smo ovlastili. Rok je ispunjen ako je Roba predana na prijevoz najkasnije na posljednji dan roka. Vi imate pravo na povrat Cijene za dostavu, ali samo u iznosu koji odgovara najjeftinijem načinu isporuke Robe koji smo ponudili za isporuku Robe. Ako je predmet Ugovora od kojeg odustajete pružanje usluge, dužni ste Nam platiti Cijenu za stvarno pruženo ispunjenje do dana dostave obavijesti o odustajanju od Ugovora, ako ste prije pružanja ispunjenja dali izričit pristanak za početak pružanja usluge.
8.8. Za štetu odgovarate u slučajevima kada će Roba biti oštećena zbog Vašeg postupanja s njom drugačije nego što je potrebno postupati s njom s obzirom na njezinu prirodu i svojstva. Uzrokovanu štetu ćemo Vam u takvom slučaju obračunati nakon što Nam Roba bude vraćena, a dospijeće obračunatog iznosa je 14 dana.
8.9. Mi smo ovlašteni odustati od Ugovora zbog rasprodaje zaliha, nedostupnosti Robe, ili ako je proizvođač, uvoznik ili dobavljač Robe dogovorene u Ugovoru prekinuo proizvodnju ili izvršio značajne promjene koje su onemogućile realizaciju ispunjenja Naših obveza iz Ugovora ili zbog više sile, ili ako čak i uz uloženi sav Naš trud koji se može od Nas opravdano zahtijevati, nismo u mogućnosti Vam isporučiti Robu u roku određenom ovim Uvjetima. U tim slučajevima dužni smo Vas o toj činjenici bez odgađanja obavijestiti i vratiti Vam već uplaćenu Ukupnu cijenu za Robu, i to u roku od 14 dana od dana obavijesti o odustajanju od Ugovora. Uplaćenu Ukupnu cijenu za Robu vratit ćemo Vam na isti način na koji ste Vi platili Ukupnu cijenu, pri čemu to ne utječe na pravo da se s Vama dogovorimo o drugom načinu povrata plaćanja, ako u vezi s tim Vam neće biti naplaćene nikakve dodatne naknade.
8.10. Od Ugovora smo ovlašteni odustati i u slučaju ako niste preuzeli Robu u roku od 5 radnih dana od dana kada Vam je nastala obveza preuzeti Robu.

9. PODNOŠENJE PRITUŽBI I ŽALBI

9.1. Kao Potrošač ovlašteni ste podnositi pritužbe i žalbe pismeno, i to putem e-maila na: info@knifestock.sk
9.2. O procjeni pritužbe ili žalbe obavijestit ćemo Vas e-mailom poslanim na Vaš e-mail.
9.3. Pritužbu za provođenje kontrole, ako niste zadovoljni rješavanjem Vaše pritužbe ili žalbe, možete podnijeti i elektronički putem platforme dostupne na web stranici https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi.

10. ALTERNATIVNO RJEŠAVANJE SPOROVA S POTROŠAČIMA

10.1. Imate pravo obratiti se Nama sa zahtjevom za ispravak, i to putem e-maila poslanog na info@knifestock.sk ako niste zadovoljni načinom na koji smo riješili Vašu reklamaciju ili ako smatrate da smo prekršili Vaša prava. Ako odgovorimo na Vaš zahtjev odbijajuće ili na njega ne odgovorimo u roku od 30 dana od njegovog slanja, imate pravo podnijeti prijedlog za pokretanje alternativnog rješavanja spora subjektu alternativnog rješavanja sporova („Subjekt“) prema zakonu br. 391/2015 Z. z. o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova i o izmjenama i dopunama nekih zakona, u izmijenjenom obliku („Zakon o alternativnom rješavanju sporova“).
10.2. Subjekti su tijela i ovlaštene pravne osobe prema § 3 Zakona o alternativnom rješavanju sporova, a njihov popis objavljen je na stranici Ministarstva gospodarstva SR. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
10.3. Prijedlog možete podnijeti na način određen prema § 12 Zakona o alternativnom rješavanju sporova.
10.4. Nadalje, imate pravo pokrenuti izvansudsko rješavanje sporova online putem platforme OSR dostupne na web stranici https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, odnosno https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.

11. ZAVRŠNE ODREDBE

11.1. Svu pisanu korespondenciju s Vama ćemo dostavljati elektroničkom poštom. Naša e-mail adresa navedena je uz Naše identifikacijske podatke. Mi ćemo dostavljati korespondenciju na Vašu e-mail adresu navedenu u Ugovoru, u Korisničkom računu ili putem koje ste nas kontaktirali.
11.2. Ugovor je moguće mijenjati samo na temelju našeg pisanog dogovora. Međutim, ovlašteni smo promijeniti i dopuniti ove Uvjete, ova promjena se međutim ne odnosi na već sklopljene Ugovore, već samo na Ugovore koji će biti sklopljeni nakon stupanja na snagu ove promjene. O promjeni ćemo Vas obavijestiti samo ako imate uspostavljen Korisnički račun (kako biste imali tu informaciju u slučaju da ćete naručivati novu Robu, promjena međutim ne stvara pravo otkaza, budući da nemamo sklopljen Ugovor koji bi bilo moguće otkazati), ili Vam na temelju Ugovora trebamo redovito i opetovano isporučivati Robu. Informacije o promjeni poslat ćemo Vam na Vašu e-mail adresu najmanje 14 dana prije stupanja na snagu ove promjene. Ako od Vas u roku od 14 dana od slanja informacije o promjeni ne primimo otkaz sklopljenog Ugovora za redovite i opetovane isporuke Robe, novi uvjeti postaju dio našeg Ugovora i primjenjuju se na sljedeću isporuku Robe nakon stupanja na snagu promjene. Otkazni rok u slučaju da podnesete otkaz iznosi 2 mjeseca.
11.3. U slučaju više sile ili događaja koje nije moguće predvidjeti (prirodna katastrofa, pandemija, operativni kvarovi, prekidi u opskrbi i sl.), ne snosimo odgovornost za štetu uzrokovanu zbog ili u vezi s slučajevima više sile ili nepredvidivim događajima, a ako ovo stanje traje dulje od 10 dana, imamo Mi i Vi pravo pismeno odustati od Ugovora.
11.4. Neodvojivi prilog Uvjeta je uzorak obrasca za reklamaciju i uzorak obrasca za odustajanje od Ugovora zajedno s uputama.
11.5. Ugovor uključujući Uvjete arhiviran je u elektroničkom obliku kod Nas, ali Vam nije dostupan. Uvijek ćete međutim ove Uvjete i potvrde Narudžbe sa sažetkom Narudžbe primiti e-mailom i stoga ćete uvijek imati pristup Ugovoru i bez Naše suradnje. Preporučujemo uvijek spremiti potvrdu Narudžbe i Uvjete.
11.6. Na Našu djelatnost ne primjenjuju se nikakvi kodeksi ponašanja prema § 2 toč. I) Zakona o zaštiti potrošača.
11.7. Ovi Uvjeti stupaju na snagu 01.07.2024.